QUE?

Det är så mycket jag inte förstår mig på, så många saker som människor gör som för mig är helt oförståeligt. Jag anser dock inte att alla saker nedanstående är fel bara att jag inte förstår mig på det ;)

* Att döda djur (helt oförsvarbart att göra det för skojs skull) ÄCKLIGT!

* Spela eller supa bort alla sina pengar. Jag skulle aldrig klara av att vara helt pank!

* Att inte jobba bara för att man är lat. (tänk på de som jobbat ihop pengarna)

* Att gå upp klockan sju på helgen för att man vaknar av sig själv. Detta är det konstigaste jag vet. Hur i hela fridens namn kan man tycka om att gå upp ur sin sköna säng så tidigt på morgonen?

* Dricka te. Jättekonstigt! Varmt vatten med lite lukt!? Vad är det roliga?

Jag kan komma på massa mer saker men just nu hinner jag inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0