Meuw

Alltså min häst idag, jag säger bara WOW! Hon var så fruktansvärt fin. Samarbetsvillig,mjuk och helt fantastisk. Jag var så lycklig efteråt att jag seriöst fällde en tår. Hon är så vacker min lille prinsessa.

Jag har även kommit på något nytt som verkligen stör mig. Människor som har på vindrutetorkarna det på högsta hastighet på sina bilar när det typ kommer en droppe regn. Nu kan man ju kanske tycka att jag ska skita i det, att det inte är mina problem men det stör mig något fruktansvärt! 
Slutligen  vill jag bara meddela alla bilister som ska vara nära mig i trafiken att blinkersen sitter till vänster om ratten och gaspedalen är den till höger och inte den i mitten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0