Enya

Jag har haft en bloggpaus, men nu blev jag lite sugen igen.

De flesta som läser den här bloggen vet ju att jag skulle tävla i söndags med Enya. Första gången den lilla busan var ute på en tävling. Som ni allra flesta vet så gick det ockå över förväntan. Vi blev placerade på en femteplats och Enya fick en fin plakett. Jag förstod ingenting och gör det nog fortfarande inte men jag är så otroligt stolt över min lilla häst. Hon är verkligen helt underbar och jag tycker om henne så mycket att det gör ont ibland. Jag ser fram emot att träffa henne varje dag för hon ger mig så otroligt mycket.

Ibland tror jag att det är Misan som skickat Enya till mig, hon visste att vi skulle finna varandra precis så som jag och Misan gjorde. Ingen kan någonsin kan ta misans plats i mitt hjärta, men Enya har fått en egen bit nu!

Se så vacker hon är <3





Foto: Min duktiga elev med det fina namnet, Enya Sturesson :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad fina ni är!!!! Kul att det gick så bra! Kramar

2010-08-11 @ 08:01:30
Postat av: Louise

Fina ni är!!! Synd att jag inte kunde komma och kolla men vi låg och sov till halv 3 så jag var inte på topp. Men grattis och jag sa ju att det skulle gå bra!! ;)

2010-08-11 @ 13:53:59
Postat av: Sandy

Så fint <3

2010-08-12 @ 05:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0