A day i my ordinary life

Jag har inte blåst bort men det var med nöd och näppe jag klarade mig!

Dagen har bestått av

* Tripp nummer ett till Tvååker för låta hästarna slippa storm och regnrusket en stund. Marcus satte även i fönstret i enyas box igen

* Bio med Marcus, Avatar i 3D. Helt okej film, lite för overklig för min smak men vackert gjord och ett fint budskap

* Tripp nummer två till Tvååker för att hoppa in och jobba extra en timme. Gick bra, eleverna var snälla och bet mig inte

* Hem och tvätta och skjutsa Marcus på pokerkväll

* Promenad 40 minuter, jag har noll kondis

* Tripp nummer tre till Tvååker för att ta in hästarna som redan var inne märkte jag. Men de fick sin mat och verkade nöjda

* Hämtade Marcus och sedan hamnade jag här.

Ja, så kan en dag i mitt oerhört intressanta liv se ut.

Bjuder på en bild med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0