Seperationsångest

Det kliar på min fot. Jag avskyr när det kliar på fötterna för jag kan inte klia där. Eftersom all min kittlighet satt sig just där så kan inte ens jag själv ta under mina fötter. I-lands problem, ja!

Idag hade Enya en bra dag. Hon var lyhörd och samarbetsvillig. Gillar verkligen sådana dagar! Hon är så söt med sitt rosa pannband och sina bettskivor ;)

Nu har vi även lämnat tillbaka BMW:n. Det känns tungt, seperationsångesten är på topp. Det var nästan så att jag grät en skvätt när vi skiljdes åt. Det blir en ganska stor skillnad när man kommer från en bil som kostar 5-600.000 till min skruttbil som kanske är värd 5000. Men värst är det nog för Marcus, han sitter här och hyperventilerar och biter på naglarna, stackarn! Tror jag måste försöka lägga honom nu, nattinufsan!






Kommentarer
Postat av: Kajsa

Trist att lämna tbx den, hörde att ni fick en extra sväng till Gbg :) Tack för i helgen. Alltid kul att träffa er! Kramar

2010-04-06 @ 10:03:13
Postat av: Marcus

Brööööööööl!!!!

2010-04-06 @ 22:48:21
Postat av: Viveka

Nu hänger jag inte med! Var kom BMW:n ifrån? Vem ville ha tillbaka den? Tell me more!

2010-04-07 @ 09:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0