Ashes

Kan inte bara den där förbannade vulkanen lägga ner det nu?
Om 1½  vecka ska vi åka iväg på vår första utlandssemester på fem år. Ska det förstöras av någon fjantig vulkan då, nej skärpning nu Moder jord! Jag vill ligga på stranden,äta god mat,slappna av,dricka gott vin och bara andas i en hel vecka. Jag tycker faktiskt att vi förtjänar det!

Idag hade Enya en dålig dag. Hon ville inte alls samarbeta utan hellre leka att hon var en vildhingst som kunde springa med huvudet rakt upp i luften. Jag gillar inte sådana dagar och jag orkade verkligen inte bråka med henne. Hon vinner ändå!

Nu måste jag fundera vidare på mitt I-landsproblem. Ska jag eller ska jag inte beställa solkrämer på internet som luktar cocos??


Kommentarer
Postat av: Linda

Snabbt svar på ditt problem. Nej! För kokos luktar inte gott alls ;-)

Tycker jag iaf,,,



Kram

2010-04-20 @ 23:35:14
Postat av: sandra

hahaha.. joo cocos!

2010-04-21 @ 06:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0