In a hurry

Skynda,skynda,bråttom,bråttom.  Precis som vanligt.

Idag har varit en härlig dag. Var i stallet 07.20 och släppte ut hästarna. Både enya och Carmen hade vilodag idag så de har bara fått gå och gotta sig i solen. Det var de väl värda efter en veckas hårdträning ;);)

Efter utsläppet åkte jag hem och lade mig igen, helt underbart! Man sover så himla gott när man har varit uppe en stund. En del säger att man inte kan hålla på så när man är vuxen, "att sova på dagen". Det håller jag inte med om, det stör väl ingen och dessutom är det väl sådant man måste passa på att göra innan man har barn och en massa ansvar? Vi gick upp vid elva,åt god frukost och spenderade sedan dagen på Freeport. Lugnt och skönt och ingen stress!

Nu måste jag rusa. Förresten fick jag reda på härom dagen att det finns ungefär lika många stjärnor i universum som det finns sandkorn på jorden. Tänk på det nu nästa gång ni är på stranden!


Kommentarer
Postat av: Linda

Sova på dagen är alldeles underbart skönt;-). Fråga en som e värdsbäst på det!



Kram

2010-04-11 @ 22:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0