skynda,skynda,bråttom,bråttom!

Nu är det inte långt kvar, bara tre dagar. Det ska bli så underbart skönt! Hoppas verkligen att det blir en lugn och rofylld semester utan stress och att mina djur kan sköta sig ordentligt här hemma.
Jag väntar på paket med grejer som njag ska ha med mig på resan. Börjar bli ont om tid nu men posten är väl sega som vanligt. Snart ber jag att de gör om så att Sandra som är tidningsbud delar ut min post med. Henne är det fart på och ordning och reda med! Man ska dock inte reta henne för då blir det inte roligt att leva ;) På tal om Sandra, nu måste jag skynda mig, ljusparty hos Sandy snart, den som kommer för sent kommer inte in ;)

Har en fråga till alla hästmänniskor där ute. Vilket är viktigast när man håller på med hästar? Kunskap om hästen,ridning m.m eller känslan för detsamma?

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha ska du be dom ge mej massa extra arbete! ;) jag e snabb såklart! :) ihihiih

2010-04-28 @ 21:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0