Rain is in th air

Ska man rida när det regnar? Ja det ska man :) Behöver hästen gå så gör den! Då anser inte jag att det spelar någon roll att inte jag som ryttare uppskattar regnet! Enyas ägare kommer även och hälsar på idag. Känner att jag måste prata om en viktig sak med henne. Jag får en stoor klump i magen. Tänk om hon inte går med på det!? Tänk om hon ångrat sig. Jag vill inte förlora Enya!

Nu ska jag krångla mig i mina ny-inköpta ridbyxor och ge mig iväg... wish me luck


lilla pluffan


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas det går bra och att ägaren går med på det!

2010-04-29 @ 12:18:43
Postat av: Kajsa

Hej! Hoppas det gick bra! Vi ses snart. Kram

2010-04-30 @ 11:26:23
Postat av: Louise

Man blir faktiskt jätte jätte blöt i regnet:P

2010-04-30 @ 13:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0