kortis

Jag önskar att jag kunde vara en superpositiv person som bara kunde skriva glada blogginlägg hela tiden. Men tyvärr, det är inte sådan jag är, det är inte så jag mår. Jag kan inte ljuga för att det ska låta bättre. Jag är en människa som oroar mig för allt och stressar upp mig inför alla saker som ska hända. Bara vardagen i sig är ett oerhört stressmoment för mig. Däremot har jag aldrig tvingat någon att läsa min blogg.

Det som gör mig glad för tillfället är min fina sambo,våra katter,Enya,trevliga vänner och goa elever.

Det som gör mig irriterad är människor som har för höga tankar om sig själva, människor som är egoistiska och otrevliga. Dessutom stör jag mig oerhört mycket på pollen. Detta oerhört dumma påfund som får min näsa att klia gör mig galen!

Nu ska jag åka till stallet och försöka koppla av lite.

Ha det



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0