I'm here

Nu är jag tillbaka igen efter ett ofrivilligt uppehåll. Det brann ju som ni kanske vet ivår källare i tisdags. Alla kablar gick åt skogen och vi hade ingen el,ingenting. Men nu är vi tillbaka igen.

Jag orkar inte skriva något längre inlägg för jag är trött. Däremot känner jag att jag måste kommentera en sak. Tydligen har några blivit väldigt upprörda för det jag skrev om Danny för ett par månader sedan. Varfcör förstår jag dock inte riktigt. Jag skrev att jag hoppades att han skulle köra solo snart igen och att han måste blivit påverkad av andra människor som beter sig illa. Det är jätteroligt att han fortfarande är samma glada och genuint vänliga människa mot er som jag upplevde honom förr. Men jag vet många som tycker som jag också. Jag känner honom inte på något sätt jag har bara märkt en stor skillnad på signeringar och spelningar mot hur han var förr. Alla rykten är med all säkerhet inte sanna och det har jag inte påstått heller. Anklagat honom för att vara en våldsam fyllekaja har jag inte heller gjort.
Danny är en fantastisk artist och kommer alltid att vara, dock tycker jag att han borde slopa sina två bihang och det står jag för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0