I mina ögon

Vad jag än kommer skriva om detta så kommer någon att ta åt sig men just nu struntar jag i det. Desutom tror jag inte att någon utav de människor som jag egentligen syftar på ens läser min blogg.

Att rida när man är framförallt en ung hästtjej eller kille ska baseras på att det är roligt. Det ska inte finnas massa stress och press på att tävla och prestera. Att rida ska vara roligt,menstalt avslappnande och i många fall en social grej. Vill man satsa på att bli tävlingsryttare så ska man självklart göra det, men är man automatiskt en bättre ryttare för det? Svaret är nej! alla människor är inte tävlingsmänniskor, en del rider utav den enkla och självklara anledningen att de älskar hästar! En ryttare ska inte få mer uppmärksamhet och tid av tränare eller förebilder bara för att de tävlar. I mina ögon är alla ryttare lika viktiga, vare sig de är skogsmullar eller ryttare med tävlingsambitioner!!


Kommentarer
Postat av: Viveka

Du är så klok!

2010-04-23 @ 09:15:58
Postat av: Blogg Belli

Så rätt :) <3

2010-04-26 @ 10:46:07
URL: http://bloggemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0