Framgångar

Ska bara uppdatera lite snabbt, måste sussa sen.
Idag har jag och Enya ridit vår första dressyrlektion. Det gick bra,mycket bra, över förväntan. Fakstiskt så bra att Annika (tränaren) tyckte jag skulle starta en lätt klass i dressyr. Jag blev så glad och stolt över både mig själv och min lilla häst. Det är en underbar känsla att veta att träningen ger resultat och att jag har lyckats med någonting. Det ger mitt självförtroende en riktig kick. Nu kämpar vi vidare men vi har kommit en bra bit på vägen! Tänk att det är samma häst som för två månader sprang som en travhäst med huvudet rakt upp i luften :)

Det var faktiskt bara den lilla glada nyheten jag skulle leverera idag Imorgon väntar utsläpp tiiiidigt på morgonen och sedan en heldag med shopping tillsammans med Marcus!

Kommentarer
Postat av: Anna

Annika äe en go tjej som säger vad hon tycker! kram! från othilias mamma!!:)

2010-04-10 @ 23:57:17
Postat av: Sandra

jag visste att du skulle säga så om enya "förr kunde man inte ens..." . Så var det ju med Misan med!

Kul att det gick bra!

2010-04-12 @ 06:26:49
Postat av: Kajsa

Härligt! Vilka framsteg ni måste ha gjort! Du är duktig! Hon var ju stel o hård i munnen i början, inte illa att jobba bort det! Kram

2010-04-12 @ 09:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0