Attjo

Jag har kommit på varför jag är så trött nu, pollensäsongen börjar ju dra igång.

Idag fyller Enya år. Det firades med ett extra hårt dressyrpass i ridhuset (jag visste inte så att det var hennes födelsedag) när jag sedan fick reda på det så fick jag jättedåligt samvete för att jag "plågat" henne så. Därför fick hon idag sex stycken äpplegodisar. Jag tror jag är förlåten nu :)

I helgen är det påsk och jag ska jobba. Har dessutom insläppet i stallet på kvällen så här blir det inget roande inte. Vet inte riktigt vad jag ska säga,tycka eller tänka för tillfället, det är rätt tomt på hjärnkontoret!

Btw, kan någon vräka mina grannar eller iallafall lobotomera dom så att jag kan få sova på nätterna? Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0