Sandloppor

Tiden går oerhört långsamt då man väntar på något. Man blir också oerhört trött när man inte gör något.
Jag har haft en riktig slappardag idag. Min rumpa har inte lämnat soffan många minuter. Var dock ute på en promenad på stranden tillsammans med min syster och hennes oerhört normala djur!? Hundar kan vara väldigt roliga djur men ack så äckliga. Att rulla sig i våt sand och rutten tång är tydligen väldigt mysigt. ALDRIG i mitt liv att en sådan hund skulle komma innanför min dörr! men,men, lyckliga var dom!


En utav bestarna "Sari"



Kommentarer
Postat av: Linda

Sigge vart ännu lyckligare när han kom hem och fick bada en gång till!!! Vad Sari badkruka tyckte skall vi tala tyst om. Matte står inte högt ikurs där,,, Men det var kul:-). Vi får göra om det!

2009-09-17 @ 00:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0