Respect

Okej, en gång för alla, gaspedalen sitter till höger och inte i mitten. Tänk om alla kunde inse detta, så mycket enklare och mindre argsint mitt liv skulle vara då. Det kan verkligen förstöra hela min dag om jag hamnat bakom en snigel.

En annan sak är att jag inte kan förstå varför folk inte uppfostrar sina barn längre eller har de helt enkelt ingen koll på vad barnen gör?! När jag växte upp så fick jag lära mig att man visar respekt för vuxna och speciellt mot auktoriteter. Så verkar inte fallet vara nu för tiden då i princip inga barn eller ungdomar visar någon respekt alls. Jag har insett, jag är för snäll! Det ska bli ändring på detta MOHAHAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0