i'm evil

Jag har kommit på en sak, jag är en ond människa. Jag kan inte hjälpa det men jag kan ibland gotta mig i när det går dåligt för folk. Absolut inte alla men sådana som tror att de är så himla bra. Usch, jag är hemsk!

Dagen har varit helt okej. Jag har städat hela lägenheten och känt mig duktig. Jag har dock väldigt ont i min kropp p.ga av träningsvärk efter ridpasset på kollegans häst! Härlig häst för övrigt, en sådan vill jag ha!

Jag begav mig mot Tvååker och Store sten vid 15-tiden. Jag var yr i bollen och hade missat vad eleverna skulle göra på sina lektioner, men det löste sig med hjälp av Marianne (som vanligt). Jag har ju så många lektioner denna veckan eftersom min kollega är bortrest så jag snurrar till det rejält i bland. Det går över förväntan, har inte märkt av några missnöjda elever än iaf :)

Dagens mest överskattade: Mix megapol, satte någon en absolute music skiva på repeat eller? Mina stackars öron tål inte denna sönderspelning av musiken. Måste dessutom tillägga att deras morgonprogram suger fett!

Dagens mest underskattade: P3. Jag har aldrig varit ett fan av den radiokanalen innan men efter att ha spenderat otaliga timmar i bilen när Marcus har jobbat så har jag ändrat uppfattning. Musiken är bra, de flesta programledarna är roliga att lyssna på och programmen är oftast intressanta. Dock är jag inte överförtjust i deras vänsterpropaganda, men what the fuck, man kan inte få allt här i världen!

Kommentarer
Postat av: sandyballong

bra carran! p3 ska det vara :D

2009-09-16 @ 06:17:56
Postat av: Kajsa

Hej! Jag har också upptäckt att P3 är bra, jag och hästarna brukar lyssna på det i stallet :) På morgonen är det Riz Morronzoo som gäller, ni har ju inte den i Vbg längre :( Kramar

2009-09-16 @ 07:20:52
Postat av: matzzzz

Det är bra carran! p3 är grejjen. jag fattar ju inget med politik,så de kan vara både höger,vänste,upp och ner. tillochmed diagonalt! :D

2009-09-16 @ 15:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0