This lonelines is killing me

Jag förstår mig verkligen inte på en del människor. Jag vill inte gå in närmre på vad jag syftar på men snart skickar jag in en anmälan till ett program.

Dagen har varit seg. Jag avskyr att vara ensam på natten som jag är nu. Jag är inte rädd på något sätt, eller jo, jag är rädd för ensamheten! Jag har en konstant klump i magen, usch!

Idag har jag även ridit lite på Marlux alias "Laxen". Det gick väl helt okej men om jag ska köpa honom så har jag otroligt mycket jobb framför mig. Men,men, jag har ju klarat det innan med Misan så då gör jag det nog med honom med. Misan var verkligen inte enkel när jag började rida henne. Tålamod,tålamod,tålamod det kommer bli mycket svett och många tårar skulle jag tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0