Tripp till ödemarken

Jag är så förbaskat trött, förstår inte varför. Nu är verkligen det sämsta tillfället att bli dålig på, nu ska jag ju jobba häcken av mig :)

Min lilla minitripp gav resultat. Om 1½ vecka så kommer min nya häst om hon bara går igenom besiktningen. HÅLL TUMMARNA!

Jag har inte så mycket att skriva om. Vill inte berätta för mycket om hästen förrän allt är klart, med min tur så kan ju allt skita sig!

Dagens mest överskattade: Zlatan.
En dryg jävel som tror han är något. Han står och väntar på att bollen ska hamna på honom, han rör sig inte en enda meter annars. PATETISK! Dessutom är det denna sorgliga männsika som får mest uppmärksamhet. Skamligt kallar jag det.

Dagens mest underskattade: Kim Källström.
Den enda som är bra i hela laget. Dock får han alltid stå i skuggan av Zlatan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0