Hit me hard

Idag är en sådan dag då jag är irriterad. Idag är en sådan dag då jag kan förstå varför människor slår varandra.
jag orkar inte gå in närmre på varför, det enda som händer då är att en del tror att jag syftar på dem och det orkar jag inte med. Dock kan jag meddela att det inom en snar framtid kommer bli andra bullar!

Jag ska dela med mig utav ett tips till alla som läser också, åk inte och handla om du redan är på dåligt humör! Människor är tamigfan inte kloka! En käring ställde sig mitt i gången i affären och glodde på mig trots att hon mycket väl såg att jag ville komma förbi. Jag knuffade mig förbi samtidigt som jag suckade ljudligt. Det är möjligt att hon var en 47a men jag tror faktiskt inte det.
En annan kille verkade tro att han och hans snorunge var de enda som existerade i hela affären. Han parkerade sin kundvagn framför mig i kön och gick i väg för att jaga rätt på sin bortkämda avkomma. När det blev hans tur så var han inte där och väluppfostrad som jag är så gick jag inte före. När han till slut såg hur situationen såg ut så snabbade han inte ens på, nej då.... Till råga på allt så skulle ju ungen plocka upp varorna ur vagnen och lägga upp dem på bandet. Han tappade en avokado TRE gånger på golvet. Jag lovar att jag vid detta laget var så fruktansvärt irriterad att jag ville trycka in snorungen i "pantmaskinen".
Jag ber er alla att om jag någonsin i mitt liv låter mitt barn ta så stor plats att jag inte ser att det existerar andra människor, så stryp mig,långsamt......

Tack för mig


Kommentarer
Postat av: sandy

de jäkla snorungarna!

2009-09-15 @ 05:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0