Quick update

De tär nog något allvarligt fel på mig. Jag vill kunna tycka om alla olika sorters människor men jag gör inte det. Jag är en person som skapar mig ett första intryck och jag finner det relativt svårt att ändra det sedan. Jag accepterar däremot alla men det är stor skillnad på att acceptera och tycka om. Däremot måste man vara "vuxen" nog att kunna prata med alla oavsett politisk åsikt eller konstigt betéende.

Idag så kommer kiropraktorn och kollar Soraya, ska bli intressant och se om han hittar något. Sedan ska vi börja jobba lite mer tillsammans.
Förresten så tycker hon om sin kompis, de stod och pussades i går :) Härligt!

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha, våra små grisar, jag vet inte om dom är så gulliga trots alls. Äckliga! ;) men söta. Fast kanske liiiite jobbigt, men vadå :D

2009-09-28 @ 17:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0