In the jungle

Jaha, nu har han åkt hem igen och det känns skönt. Det var utan tvekan rätt beslut!  Jakten går vidare och jag har hittat ett par som verkar riktigt lovande. Det är lite spännande att leta häst faktiskt men stressande. Man mailar och ringer en massa och till slut vet man inte ens vem som är vem. Jag hoppas verkligen att jag kommer hitta rätt. Att hitta en häst som jag passar lika bra tillsammans med som Mis är nog omöjligt men kanske kan jag hitta någon att ha roligt och träna tillsammans med. Dessutom så måste jag ju skaffa en ny häst, Carmen och Tuva vill ju ha en ny kompis, det är ju liksom mitt ansvar!


Kommentarer
Postat av: Sandy

Helt rätt inställning! Kakan och Tutten vill ha en ny kompis! :)

2009-09-07 @ 06:06:21
Postat av: Matilda

SÅ BRA INSTÄLLNING CARRAN! :D

2009-09-07 @ 17:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0