Härligt!

Soraya (rajraj) har varit mycket duktig tjej idag! Vi red Kristoffers rundan och Marcus gick med.  Han ledde henne över farliga broar och läskiga snår. Inga problem! Vi travade till och med lite :) Känns bra och roligt, hon är en fin häst med mycket kapacitet och jag hoppas innerligt att vi kommer att verkligen "finna" varandra. Det märks redan stor skillnad på henne mot de första dagarna. I början ville hon inte ens se åt mig, nu spetsar hon öronen och tittar upp när jag ropar, kommer till mig i hagen och buffar på mig när hon står i gången.
I morgon kommer kiropraktorn och klämmer lite på henne med, det här kommer bli bra, jag känner det!





Kommentarer
Postat av: Linda

Det tror jag också! Hon e så fin!

2009-09-27 @ 23:11:15
Postat av: Kajsa

Hej, vad kul - jag hoppas allt blir bra. Hon verkar mysig och ni är jättefina ihop :) Hon ser ut som en fuxfärgad Ferrari ju :) Kram

2009-09-28 @ 07:53:57
Postat av: martina

väldigt fin bild, den nedersta!

2009-10-03 @ 22:35:27
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0