All by myself

Jag känner mig inte riktigt kry idag och det har jag inte gjort på ett tag. Jag vet inte riktigt vad det är. Jag är trött,hängig,ont i huvudet,ont i magen,håret är helt livlöst och flygit och min hud är torr som sandpapper. Jag kanske är döende?

Dagen har ändå varit bra. Jag har kört alldeles själv till den stora staden där alla pratar så illa (Halmstad). Jag kan villigt erkänna att det var första gången jag besökte själva centrala Halmstad, iallafall som jag kommer ihåg. Detta kanske är pinsamt att erkänna, men jag skäms inte!
Jag åkte till denna stad för att hälsa på klarar min goda och mycket upptagna vän Andreas. Även känd från tv ;)
Kul var ordet, Andreas är alltid rolig!

På vägen hem kom jag på en sak, jag klarar faktiskt av att göra saker på egen hand, jag kan göra det, jag är inte längre lika rädd!

Kommentarer
Postat av: Sandy

Du är inte döende, du behöver bara lite vin i kroppen :D

Klart du vågar saker, Du är stark :D

2009-09-30 @ 21:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0