Bonding

I morse hade jag en riktig "mardrömsmorgon". Jag har alltid hatat funktionen "snooze" på väckarklockor. Jag kan inte förstå varför man vill ligga och vänta på att klockan ska ringa var femte minut. Min sambo är däremot ett stort fan av denna funktion. Runt klockan sju skulle han gått upp men, icke. Han låg och snoozade ända fram till klockan kvart över åtta. Irritationen var total!!

Jag och Soraya fortsätter att bekanta oss med varandra. Idag har vi varit på Store sten och longerat. Hon skötte sig utmärkt. Hon är även fått en hagkompis idag, Karmenzita alias Carmen,Kakan,Cookie,Sjöhästen, ja "kärt barn har många namn". Det gick bra att släppa ihop dem och Carmen tog komandot. Det är svårt att tro att det är samma häst som bodde på ridskolan som jag fick gå in och mata ur handen för att de andra jagade bort henne från maten. Nu är hon en riktig BIATCH! ;)

Nu kommer dagens relamklipp :)




Kommentarer
Postat av: Sandy

Haha! En riktig biatch har hon blitt, ;)

2009-09-24 @ 06:20:54
Postat av: Kajsa

Det märks ibland att jag och Marcus är släkt - även om detta var den längsta snooze jag hört talas om! Lycka till med pållen :) Det blir säkert bra när ni lärt känna varandra. Kram

2009-09-24 @ 14:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0