Skepp ohoj

Idag har jag och Soraya varit ute på en  lång promenad tillsammans. Hon skötte sig super. Vi tränade på att hon skulle stanna när jag stannar och gå när jag går. Vi gick även igenom den superfarliga "mordgården" utan större fadäser. Jag kommer jobba med henne från marken nu fram tills dess att kiropraktorn kommer och kollar på henne så får vi se sen. Hittar han inget på henne så är det bara att svinga sig upp i sadel och sätta hårt mot hårt!

Jag tänkte börja lägga in lite mer videoklipp i min blogg.
Reklam mitt i filmen är något man bli oerhört irriterad över. Dock finns det riktigt roliga och bra reklamfilmer. Jag kommer att lägga ut några av mina favoriter nu i bloggen fram över, både gamla och nya!

Vem kan glömma den här? Nostalgi på HÖG nivå!


Kommentarer
Postat av: sandra

haha Kaj och börje så klart :D

2009-09-23 @ 06:46:16
Postat av: Marlene

HAHAHA Du e la härlig!!! :) Var hittar du allt? :D

2009-09-23 @ 08:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0