Åke

Idag har jag varit oehört seg, vet inte varför. Jag försökte mig på att tömköra min häst men jag kan nog påstå att det inte var något varken för henne eller mig. Hon fattade ingenting och blev rädd, jag blev trött. Soraya, den stjärnan lyckades även sätta igång vattenkranen på full speed i gången i dag. Hon fick smått panik och den stackars lilla unghästen på två år som stod bakom blev ännu mer panikslagen. Inte speciellt smart gjort!
I morgon så har jag efter noga övervägande bestämt mig för att sitta upp på henne. Vi ska ut och skrittaq tillsammans med Sandra och Carmen. GULP! jag är nervös men jag SKA göra det!

Här kommer dagens reklam. Det är nostalgi, det är humor!


Kommentarer
Postat av: martina

Hahaha, jag hade glömt denna reklamen!! GUUUD, va kul!



Caroline, tänk dig följande: Du sätter på hög musik alternativt radion, lagar mat i lugn o ro utan stress. Det är liksom den totala avslappningen (+ att jag aldrig diskar för det är dealen. Jag lagar mat, J diskar!) Underbart :)

2009-09-25 @ 18:31:16
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0