Weekend

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera här nu för tiden, jag har helt enkelt lite skrivkramp.

Helgen har varit både bra och dålig.

Ikväll har dock allt varit toppen. Först var jag ute och åt på restaurang med Marcus och en god vän. Det blev grekisk mat och lite rödtjut till det, tummen upp! Vi smidde planer, fina planer. Man får ju drömma eller hur?
Efter maten så åkte vännen hem och jag och Marcus begav oss till bio Capitol (hur bonnigt låter inte det då) där vi såg "Flickan som lekte med elden". Den var bra men den första var bättre enligt oss!

I morgon kommer mannen med gummiklubban igen och sedan ska jag upp i sadeln igen. Hur i herrans namn ska detta gå? Hon kommer få denna chansen med, går det inte sedan så ger jag upp!

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller tummarna för att det går vägen!

Kram Linda

2009-10-25 @ 23:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0