Nasin i mitt <3

Jag vill egentligen inte hålla på att klaga i min blogg men det här är inte rättvist och jag mår verkligen inte bra.
Soraya har fått sin sista chans, hon tog den inte så nu ska hon säljas. Det är inte meningen att jag ska ha någon häst tror jag, jag kanske har gjort mitt inom ridningen...

En annan sak som gör att jag inte mår bra är att jag har en enorm abstinens.
Som de flesta som känner mig vet så är jag beroende av nässpray och har varit i många år.
Nu har det gått två dygn sedan jag använde detta underbara medel och det märks. Jag är irriterad,har huvudvärk,darrningar. Haha, jag är ju värsta junkien!
Jag kände helt enkelt att det var nog nu, när näsan blöder kanske man kan ta det som ett tecken!?
Nej, en frisk näsa vill jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0