Förbannade orättvisa värld

Jag vet inte vad jag ska skriva, jag är så trött på min otur hela tiden. Nu står jag med en häst som är obrukbar. KUl! Jag orkar inte gå in på några detaljer men så är fallet.
Livet är bra orättvist!

Som ni ser, jag har inget att skriva. Jag är precis som Sandra trött på människor som inte gör som dom säger. Kan ni inte stå för det ni kläcker ur er så knip igen matintaget! Säger man dessutom att man ska göra en sak får man bannemej göra det också annars hör man av sig!  Opålitliga mäninskor är inget för mig!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Tycker synd om dig:(

Vet ju inte vad som e "fel" med din älskade häst, men ta nu detta på rätt sätt snälla du!! Vill dig bara väl!

är det "dolda" fel kan du få köpet upphäft. Man har 2 år på sig efter det att man köpt köst att få köpet att gå tbx om det finns fel på hästen..

Men som sagt snälla, ta detta på rätt sätt nu! Vil absolut ej vara elak på nått sätt, Vill bara att du ska ha en häst du kan ha roligt med..

Som jag skrev innan, vet ju ej vad sm är "fel"..

Hoppas du kommer tillrätta med det..

Många kramar på dig..

2009-10-20 @ 00:09:10
Postat av: sandy

ja man blir trött :S

2009-10-20 @ 05:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0