en tönt som inte kan säga R

Idag har jag och Soraya galopperat ute i skogen för första gången, det gick över förväntan. Hon höll sig iallafall på marken. Tur att vi gör framsteg annars hade jag nog sålt henne.

Jag undrar en sak, vad håller Peter Jihde på med? Han må vara "skicklig" på det han gör (detta påstår iaf min goda vän och tillika programledare Andreas). Däremot är han fruktansvärt töntig och tråkig att titta på. Han försöker vara rolig men lyckas ju aldrig!? Han är riktigt patetisk om ni frågar mig. Sätt dit en rolig programledare med lite utstrålning istället!

En sista sak innan jag går ,tror du att du är för mer än alla andra eftersom du beter dig som du gör? Man kan inte flyta ovanpå hela livet, för eller senare sjunker alla....
Nej, jag menar inte dig Sandra!


Kommentarer
Postat av: sandra

haha ok.. inte jag.. ska inte ta åt mej ;)

GRatttttis !

2009-10-10 @ 05:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0