Bajjamajja

Jag blir så trött på allt krångel. Är min häste registrerad som holländsk ridponny så kan dom väl för fn inte påstå att hon är ett renrasigt halvblod? Idioter.  Jag vill då inte betala 9000 om året för henne i försäkring, det har jag inte råd med. SUCK! Ska man nu behöva ringa runt till 100 olika personer för att få ordning på detta.

I går gjorde jag det! Jag red en runda alldeles själv på min halvgalna häst. Vi stötte på en del hinder på vägen men överlag skötte hon sig exemplariskt! Det blev massa klapp och beröm hela vägen och jag tror att Soraya var nöjd hon med!

Det blir ingen födelsedagsfest för mig i morgon. Jag känner mig som en mobbad 10-åring där ingen vill komma på hans/hennes barnkalas. Men det är väl bara att bita ihop och ha kul ändå. Jag har ju faktiskt ettan,tvåan,fyran och barnkanalen som kan underhålla mig! Vilken pangkväll det kommer bli!

Nu väntar lunch på Stinas.

/Caroline (som inte alls är sur)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0