Idioti på hög nivå

Jaha, idag tog jag mod till mig och ringde till farbor doktorn. Då säger tantan att de inte har några tider förrän i november! WTF, är dom knäppa eller? Det enda dom ska göra är att sticka in en nål i min arm och suga ut lite blod, hur svårt kan det vara?! 

Idag har jag även insett hur många idioter det verkligen lever i den här världen. Själviska,snåla och osympatiska idioter.

Jag har även ridit alldeles själv på soraya i ridhuset *stolt* . Hon försökte inte ens slänga av mig. Duktig tjej. Dock kände jag att en kolla utav hennes mun var på sin plats så det har jag fixat nu. Lilla Soraya ska gå till tandläkaren :)

BTW, fotboll är en livsviktig grej bara så alla vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0