Pms in your ass

Jag är som vanligt lite lätt irriterad. Varför kan inte alla människor vara så perfekta som jag ?? (obs ironi)
Världen hade varit bra mycket enklare om alla försökte underlätta så mycket som möjligt för varandra. Om alla bara kunde ta och förstå en jävla gång för alla att gaspedalen sitter till höger, SPECIELLT om man är så dum i huvudet att man kör ut mitt framför en bil. Gasar man inte upp i hastighet tillräckligt fort i en sådan situation så får man en PMS-bil i tryckandes i röven! Om man däremot möter en häst, DÅ sitter bromsen i mitten!!!
Om alla människor dessutom försökte sig på konsten att tänka efter före de öppnar käften så skulle världen också se bra mycket trevligare ut. Man ska inte heller kasta sten i glashus som det så vackert heter.

Slutligen kan jag passa på att meddela att Soraya skötte sig mycket bättre idag. Min häst kan verkligen hoppa och hon är otroligt vacker att se på. Känner mig nästan lite stolt över att hon är min men jag trivs bäst på backen. Louise får sköta den farliga biten tills vidare för i helgen ska jag rida pensionerad ridskolehäst, nämligen Karmenzita. Det känns tryggt,lugnt och sansat (jag försöker intala mig själv detta, trots att så inte alls alltid är fallet med denna 21-åriga dam). Men kul ska det bli,jag gillar Carmen, hon är fräsig!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Carmen är fräsig! :)

Hoppas hon är snäll mot dej :D

2009-10-30 @ 07:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0