Nu går skam på torran land

Nu är måttet rågat. Man går inte säker någonstans! Jag ser poliser överallt, senast nu ikväll fick jag reda på att de har "span" på min parkering. Jag fick dock inte reda på vad de spanade efter men mina och Marcus spekulationer kom fram till att det säkert är någon kriminell rackare som smugglar knark eller sprit i något garage.

I morgon kommer tandläkaren till Soraya. Om hon inte blir lättare att rida efter hans och kiropraktorns besök så kommer jag att sälja henne igen. Så är det och det kommer bli hennes förlust i såfall för så mycket bättre än vad hon har det nu kan hon inte få det!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej! Tack för supporten igår. Kändes som en låååång resa hem, men man får väl ta nya tag. Hoppas det går bra med tandläkaren idag. Vi ses ikväll! Ska bli kul att vina lite :) Kram

2009-10-23 @ 12:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0