Weekend

Nu är det helg igen och jag är ledig, härligt!
I eftermiddag ska jag rida min häst, fyttifan vad nervös jag är men det ska gå bra har jag bestämt. Hon kommer ju ha med sig sin käresta ut,det känns tryggt.
Det är något konstigt med hästarna jag köper. Helt plötsligt blir Carmen lesbisk och helt hysteriskt kär. Jaja, det är tur att hon är lycklig den gamla damen.

I helgen är det Km och det känns oerhört tråkigt att inte kunna vara med. Jag har ju ingen häst som är redo för detta. Hade jag varit någon annan så hade det säkert löst sig, men nu är jag inte det....

Jag känner mig fortfarande lite konstig, både psykiskt och fysiskt. Det är väl sådant som kommer och går. Jag är ju lite annorlunda!

Ha en bra kväll allihop.



Här är en helkroppsbild på surpuppan

Kommentarer
Postat av: sandy

Haha min gamla dam är FÖR Lycklig ;)

2009-10-02 @ 15:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0