Big things happenin'

Igår var Caroline hos Farbror doktorn. Det var en snäll man som sa många vettiga ord till mig. Bla att jag måste börja äta mer fisk för fisk är nyttigt. Blä och nej tack sa jag till det. Jag äter bara fiskpinnar och då kan det ju i princip kvitta. Han sa även till mig att sluta röka omedelbums. annars kan man få Kol och lungcancer. Nehe,va? Är du säker på det? Hmmm,,,jag är faktiskt inte åtta år gammal jag VET det,vem vet inte det liksom?  Man kan få cancer av allt, det är farligt att leva. Men överlag tycker jag farbrodern var ganska trevlig. Sköterskan å andra sidan var mindre trevlig, hon stack mig i armen och tog massa blod. Men sådant klarar jag galant, man är väl en viking!?

Idag skedde det spännande saker på väg till Tvååker.
Först blev jag omkörd av en polisbil i full kareta, naturligvis hade den inga blåljus på som vanligt. När jag sedan kör förbi pendelparkeringen vid motorvägspåfarten så står det två civilpolisbilar där med massa poliser runt omkring som höll i, håll i er nu, K-PISTAR! Det kändes ungefär som om jag var med i en gangsterfilm eller något. Oerhört spännande. Utanför banken i lilla Tvååker står sedan tre beväpnade poliser, jag höll på att köra av vägen, vilket kanske inte hade varit någon jättesuccé i sammanhanget.
Det visade sig sedan att det funnits en hotbild mot bankkontoret i Tvååker. Är någon förvånad? Inte jag iallafall. Ala konstigheter sker i Tvååker!


Kommentarer
Postat av: sandy

du är mitt alibi. jag är oskyldig! men jimmy däremot!

2009-10-17 @ 07:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0