Hästar för hela slanten

Mossa mossa alla mänskobarn (citat ur ett hemskt barnprogram som gick på radion tror jag när jag var liten, kommer dock inte ihåg vad det hette).

Det är lite jobbigt just nu och jag lider av bloggtorka. Det går inte så bra med Soraya i ridningen tyvärr. Jag är 100% säker på att hon har ont någonstans eftersom hon beter sig som hon gör. Jag hoppas verkligen att det går över när tandläkaren har gjort henne och kiropraktorn har kollat henne igen, tills dess tar vi det lugnt. 
På marken går det för övrigt alldeles utmärkt. Man märker att hon börjat få förtroende för mig, nu hör man ett dovt "muller" när man ropar på henne i hagen, det värmer. Hon är fin min häst och hon är nog egentligen väldigt snäll men hon har ju inget val än att "bråka" när man rider, hon måste ju visa på något sätt att det gör ont!

Jag måste bara lägga ut det här videoklippet, hysteriskt roligt! Visst det är lite synd om hästarna men de dog nog inte av den lilla stunden ;)


Kommentarer
Postat av: marlene

Det på minner lite om hoppningarna som varit på Ss ibland...haha

Varför har vi inte sånna program i sverige för?! jag skrattar än:) kram på dig

2009-10-17 @ 10:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0