You're not so special as you think you are.

Igår var min födelsedag. Det kändes som en helt vanlig dag. Jobbade på förmiddagen, var i stallet och sedan hos Anders på kvällen och kollade på fotboll. Naturligtvis blev jag "väckt" av Marcus skönsång på morgonen :) Det är det bästa med att fylla år.

Det är konstigt hur besviken man kan bli av människors beteénde. Den här gången var det nog dock droppen. Man kan inte tro att man kan bete sig hur som helst utan att det får konsekvenser. Att medvetet såra en annan människa för att man helt enkelt anser att man är för upptagen och viktig, det är inte bara elakt utan patetiskt också.

Nu ska jag göra mig i ordning för att åka till mina föräldrar och ha lite kalas och äta tårta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0