Bort med packet

Jag finner inga ord längre, det finns verkligen inget att säga. Tragiskt. Hur kan man bli sådan?

I går satte jag mig i lugnan ro och skulle tillsammans med Marcus försöka titta på Idol. Själva programmet är det inga större fel på men Peter Jihde gör ju det olidligt. Han kan inte tala rent,drar meningslösa skämt, han flaxar med armarna och till råga på allt så mobbar han deltagarna. Den stackars tjejen har inte bott så länge i sverige,hon försöker göra sitt bästa när hon talar.  Hon lyckas inte uttala ett ord korrekt och ja då hånar tönten henne. Vad är meningen med det? Värsta formen av förnedringstv! Det är så fruktansvärt att se på att jag måste gräva in naglarna i skinnet, jag skäms verkligen över honom. Sätt tillbaka honom på sporten igen och plocka in någon kompetent programledare i stället som kan variera sig lite och framför allt någon som inte förnedrar andra människor inför halva sveriges befolkning.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker han är jättebra och rolig! Vet inte om många delar din uppfattning...?? Vad tror du?

2009-11-02 @ 09:45:28
Postat av: Caroline

Jodå, det finns allt en del som delar min uppfattning.Speciellt den om att han är elak mot deltagarna. Men det är väl tur att det finns de som tycker om honom med.

2009-11-02 @ 11:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0