20010919 <3

När folk får veta hur länge jag och Marcus varit tillsammans så får jag oftast reaktionen "oj, herregud, hur har ni stått ut med varandra så länge?".
Jag vet inte hur man ska svara på det. För mig handlar det inte om att "stå ut" med Marcus, jag anser att det är ett privilegium att få tillbringa sin vardag så länge tillsammans med någon som man verkligen älskar.
Jag vet att det fanns otroligt många som iallafall i början utav vårt förhållande inte ville något hellre än att det skulle ta slut mellan oss, jag var inte bra nog helt enkelt. Men tji fick dom. Tydligen har jag vissa bra egenskaper som gör att Marcus älskar mig så mycket att han orkar med alla mina problem.
Vi känner varandra utan och innan och oftast vet vi vad den andra tänker utan att någon säger det.  Visst händer det att vi i bland blir fruktansvärt trötta på varandra, men det går över och kärleken är starkare.

Jag skulle aldrig kunna tänka mig att leva ett liv utan Marcus, han är min allra bästa vän och jag älskar honom. Det råder inga tvivel om att han är mannen jag vill tillbringa resten av mitt liv tillsammans med.


"Du är min man" ;)


Kommentarer
Postat av: Marcus

Tack! Du gör mig rörd :-) Puss!

2009-10-26 @ 16:27:04
Postat av: Sandra

Du och Marcus är som ett ! :)

2009-10-27 @ 06:27:56
Postat av: Sandra

Du och Marcus är som ett ! :)

2009-10-27 @ 06:28:13
Postat av: Marlene

Det är ju härligt när man känner så...:)

Tror att folk bara e avundsjuka på er, att ni har det bra.Skit i vad andra säger. det e erat liv, inte deras....Kram på er

2009-10-28 @ 22:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0