Weak muscles

Jag orkar inte uppdatera för jag jobbar,jobbar och jobbar. Okej, jag överdrev lite men jag har mycket mer att stå i än vanligt. Men det går bra. Dock har jag extremt ont i varenda muskel jag har. Både p.g.a att jag red dressyrlektion på en utav ridskolehästarna för en jätteduktig tränare och för att jag hjälpte världens bästa  stallägare att bära ner TUNGA garderober i källaren. Det var nog ibland det jobbigaste jag gjort, men jag var macho och bet ihop. Jag kan liksom inte visa att det var jobbigt, men sedan kunde jag knappt vrida om nyckeln till bilen så trött var jag i musklerna. Haha, men det är bra, jag behöver träna lite!

Annars är allt som vanligt, Soraya ska ut och tävla på söndag och jag som matte är nervös. Hoppas hon sköter sig den lilla damen. Annars blir det vatten och bröd en hel vecka för hennes del.
 
Nu ska jag kolla på Dr Mc.Dreamy och äta pipparkakor.



Dr Mc.Dreamy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0