Sorkelito

Idag har jag ridit min häst. Ja ni läste rätt. När beridaren ligger hemma i någon slags vinterkräksjuka och hästen måste ridas då finns det inte mycket till val. Jag bet ihop och tänkte att jag är ju redan döende i den här influensaskiten så då kan man man ju lika gärna utmana ödet! Jag överlevde, hon var snäll men Gud så nervös jag var. Vi skrittade och travade i ridhuset, galoppen lämnar vi åt Louise. Soraya skötte sig riktigt bra men som jag sagt innan så litar jag inte på henne så det blev ingen rolig ridtur!

Ikväll blir det stallmöte. Skepp-ohoj!

Kommentarer
Postat av: Marlene

En super STOR ELOGE till dig, för att du satte dig upp på hästen!!!!!!!Mycket bra gjort..

Bamse kram på dig

2009-11-19 @ 13:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0