Passa er

Jag orkar inte, jag ORKAR verkligen inte.  Ibland önskar jag att det vore lagligt att slåss, satan vad jag hade varit i fightartagen då. jag blir som Hulken när jag är riktigt förbannad nämligen. Jag får muskler som honom och blir grön i ansiktet av avsky. Passa er för att reta upp mig i en mörk gränd ;)
Jag ska skaffa mig en egen värld att leva i där bara människor som tycker som jag får bo, det hade varit en bra,lugn och harmonisk värld det. Synd bara att jag inte är lika rik som Bill Gates är.
Nej, det kanske är dags att jag blir lite seriös här..
Det pågår mycket just nu. Många tankar som snurrar i mitt huvud. Konflikter som behöver lösas, men som jag nämnt ovan så orkar jag inte. Jag vill bara ta det lugnt,umgås med lättsamma människor som vill andra väl och så vill jag äta choklad. Kan det vara så svårt att förstå?



Kommentarer
Postat av: Sandy

Du var lik Hulken.

Jag vill också ha choklad :)

2009-11-20 @ 17:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0