Oink

hej, ska försöka orka med att skriva ett inlägg. Jag har legat sjuk i ett par dagar,riktigt sjuk. I går gjorde ansträngningen att gå mellan sägen och soffan mig alldeles genomsvett. Idag känner jag mig något piggare.
Under de här dagarna jag legat sjuk så är det minst tio personer som har frågat om jag har "svininfluensan". Hur ska jag veta detta? Nej, jag har inte börjat få uppåtnäsa och ingen knorr vad jag sett än så länge. Jag tror helt enkelt att jag råkat ut för ett helt vanligt hederligt virus. Sådana finns faktiskt fortfarande, tro det eller ej. Nöff,nöff

Annars händer det inte så mcket. Soraya lever och är välmående och Louise rider henne. Det går framåt och hon är riktigt fin den lilla hästen. Igår försökte hon inte ens äta upp mig när ag skulle rätta till täcket när hon åt :)

Nu ska jag duscha och vila igen,snörvel och slem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0