No respect

Det är inte lätt när det är svårt.

Livet går upp och ner och just nu är väl det största problemet att jag vill ha en häst att rida. Jag längtar efter att rida ut i skogen. Hur kul är det att ha en häst men det enda man gör är att skyffla skit åt den? Det man dessutom får till tack av hästjäkeln är att hon försöker attackera en....

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska skriva om. Det händer inget speciellt. Jag sover,är i stallet,jobbar,äter,sitter här och sedan sover jag igen. Jag trivs bra med detta men det ger mig ju inte direkt något spännande att skriva om!

Förresten, min kompis Sandra är i desperat behov av hjälp!

http://sandrastrandberg.blogg.se/2009/november/hjalp.html#comment

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha tack så hemskt mycket för att du förde vidare "djuret". Vet fortfarande inte va det är.. såg den inte i natt :( den har kanske hoppat till australien...

2009-11-03 @ 06:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0