no coments

Har inte skrivit på ett par dagar, jag orkar helt enkelt inte. Jag mår inte speciellt bra just nu. Jag har begått det största misstaget i mitt liv när jag köpte den hästen. Jag kommer förmodligen aldrig att bli av med henne och då står jag där utan pengar och utan möjlighet att köpa någon ny häst. Om detta skulle inträffa då har jag bestämrt mig för att lägga ner allt som har med hästar att göra, jag orkar inte med ett bakslag till.
Därför går jag runt med en konstant klump i magen och spänningshuvudvärk för tillfället vilket gör mig till en mer tråkig människa än vanligt.

Detta är vad som sker mina damer och herrar, detta är vad all min energi går åt till för tillfället.
Hoppas ni har det bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0