Du gamla du fria

Jag orkar inte blogga men jag gör det ändå, jag håller på att bli sjuk och det är synd om mig bara så ni vet!

Idag har jag och Marcus varit på roadtrip till Danmark. Det slog mig hur annorlunda allt blir bara man kör över en bro

*Vägarna är skitdåliga verkligen, lagade överallt. Satan vad bra vägar vi har i Sverige

*Man fattar nada av vad någon säger

*Inne på toaletten på statoil fanns en uppsamlingsbehållare för använda kanyler och sprutor, detta gjorde mig livrädd

*Utanför statoil i deras tvätthall satt ett par människor och drack och rökte. Jättekonstigt, det skulle aldrig hända i Sverige

*Det finns sprit öööööverallt


Jag börjar tycka om Sverige, det är tryggt och inskränkt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0