Vännen min <3

Hej och hå. Jag har ont under min tunga, hur får man det?

Jag är trött och har en massa träningsvärk. Jag saknar min häst så mycket att det verkligen gör fysiskt ont. Idag blev jag även tvungen att plocka igenom alla mina saker i min garderob. Det var jobbigt och känslosamt. Jag har knappt slängt någonting sedan jag började ta hand om Mis för tre år sedan. Jag har gamla borstar,grimmor m.m och som det är nu så kan jag verkligen inte slänga det.
Jag vet inte vad jag vill med allt, jag vill sälja Soraya och jag vill kunna rida men vill jag ha en egen häst? Jag får ju ändå aldrig min fina lilla förvuxna ponny tillbaka, vad är då meningen? Det är konstigt men just nu så saknar jag henne mer än någonsin. Jag kan inte beskriva det, det gör bara ont.
Jag vill utveckla min ridning, att rida dressyr på en mjuk och lyhörd häst är en av de bästa känslorna i världen. Jag älskar att vara nära hästen och att rida för mig är att verkligen samarbeta med hästen, men just nu känns ingenting roligt. Jag vill bara ha dig tillbaka min vackra,mjuka,lojala bästis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0