Frank

Händelserik dag!

Gick upp tidigt som vanligt, Louise tycker tydligen att det är roligt att dra upp mig ur min sköna varma säng. Jag begav mig halvt sovandes till bilen och styrde kosan mot Tvååker, destination stallet.
Soraya skulle ju klippas idag och jag var lite orolig för detta.
När jag kliver in i stallet så står damerna Börgesson i fullt sjå med att klippa och hästen? Ja hon står och sover! Haha, jag fick en chock!
Det stod även hoppning på schemat och Soraya var hur duktig som helst. Hoppade iaf 1.10 idag och det var inga som helst problem :). Jag hoppade även ett hinder på kanske 40 cm med louises häst. Jag är mäkta stolt över detta!

När jag var i färd med att åka hem så skickade Sandra ett sms och sa att om jag ville fick jag rida Frank. Efter noga övervägande så kände jag att detta hade varit roligt. Jag bestämde mig för att rida ut (Carmen kan vara lite bestämd i vissa situationer då). Hon försökte vända och gå hem ett par gånger men det var ingen fara. Har man suttit på Soraya så är man inte så rädd för annat sedan ;). Vi red min och misans favoritrunda och det var supermysigt. Vi galopperade upp för backen och jag kände för första gången sedan Misan dog ren lycka på hästyggen. Fina Carmen <3

Lite bilder från ridturen


Carmen i den höstiga skogen


Vi gick en tipspromenad och Carmen var otroligt fokuserad


Carmen var trött och nöjd efter all fysisk och intellektuell ansträngning  och firade friheten på detta sätt. Naturligtvis i den lerigaste delan utav hagen!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Carmen verkar ju helskön :)

Sorraya ser jättefin ut på filmen - kul!

Idag har vi snö...usch....

Kramar

2009-11-12 @ 07:37:33
Postat av: Sandy

HAHAHAHA!!!!!!!!! jävlar vad bra kort alltså... Tipspromoenad! ni är roliga ni! :) fick ni många rätt :`? :D :D

2009-11-12 @ 15:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0